Canals
TeleviziuneInternetTelefonie
Acest text este inlocuit de animatia Flash.
Suport tehnic
Procedura privind solutionarea reclamatiilor utilizatorilor finali
Intrebarile, solicitarile si sesizarile/reclamatiile abonatilor Canal S pot fi inaintate catre departamentul tehnic astfel:

Telefonic
Numerele de telefon ale Departamentului Tehnic sunt:

numar fix 0341480000 Numar gratuit in reteaua Canal S.

numerele de mobil 0732121592 0720085701(Orange) Numere cu tarif normal.

Online
Acesand siteul www.canals.ro sectiunea contact si completand formularul respectiv.

Prin e-mail
Catre adresa departamentului tehnic: suport @ canals . ro

Personal
La orice casierie Canal S, in timpul programului afisat.

Solutionarea reclamatiilor

Solutionarea reclamatiilor, conectarea la retea si trimiterea raspunsului catre abonat se va efectua in termen de cel mult 15 de zile de la data inregistrarii acesteia. In cazul in care reclamatia nu poate fi solutionata in acest termen, Canal S va informa abonatul in termen de 15 zile de la inregistrarea reclamatiei despre stadiul de solutionare a acesteia.

Orice neintelegere privind reclamatia va fi rezolvata amiabil. Daca o astfel de rezolvare nu este posibila, clientul poate adresa o plangere catre ANCOM (detalii de contact se gasesc pe site-ul www.anrcti.ro) sau poate formula o actiune in fata instantelor judecatoresti competente.

Plata factura online

Promotii

Abonament TV Gratis
Vino in casieriile CanalS si alege oricare din serviciile suplimentare disponibile iar noi iti dam 3 luni gratis abonament TV....

detalii...

Oferta Speciala
Abonatii care beneficiaza de Cablu TV primesc serviciul de telefonie pentru doar 4 RON lunar...

detalii...

Oferta telefonie-internet
Pentru orice abonament de internet Primiti GRATUIT serviciul de telefonie...

detalii...


Toate promotiile

Puncte de prezenta

Click pe harta pentru a vedea locatiile [+]
Click aici pentru punctele de prezenta


HDTV
CanalS Speedtest